Neden asit oranı bazı kolalarda az bazılarında fazla.
18 Şubat 2014
Merhaba Mustafa,
Coca-Cola'nın kabarcıkları asit değil, bazı maden sularında da bulunan karbondioksit gazıdır. Üretim sırasında eklenen karbondioksit gazı belirlenen standartlar dahilindedir ve her zaman aynı miktarda kullanılmaktadır.
Faaliyet gösterdiğimiz ülkelerdeki tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarını daima göz önünde bulundurarak yenilikçi ve öncü olma vizyonumuz çerçevesinde farklı kampanyaları ve yenilikçi ürünlerimizi sizlerle buluşturuyoruz. Türkiye’de 8 kategoride 15 markamızı tüketicilerimizle buluşuyoruz. Coca-C...
Belirtmiş olduğunuz konu ile ilgili size yardımcı olabilecek en yetkili birim Müşteri İletişim Merkezimiz'dir. Müşteri İletişim Merkezimiz'e, <a href="tel:08502220224">0 850 222 02 24</a> numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi 200’den fazla ülkede faaliyet gösteren global bir şirkettir. Uluslararası ticari yaptırımlar nedeni ile Küba ve Kuzey Kore’de ürünlerimiz satılmamaktadır.
Hayır. Faaliyet alanımız dışında olan silah sanayisini desteklememiz ve bu yolla fayda sağlamamız söz konusu dahi değildir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi, 129 yıl önce ABD’de kurulmuş olan, % 100’ü halka açık uluslararası bir şirket konumundadır ve dünya coğrafyasında çok çeşitli ekonomik, siyasi ve dini re...