Meşrubat kutularının dip kısmı neden ice basık bir şekilde üretilir

12 Eylül 2017

Merhaba Beril,

Ürünlerin konulduğu ambalajlar, dolum teknolojilerine, ambalaj endüstrisindeki gelişmelere, tüketicilerimizin beklenti ve ihtiyaçlarına bağlı olarak değişiklik gösterir. Kutu ambalajların taban kısımlarının içe basık bir şekilde üretilmesinin nedeni, ambalaj dayanımını arttırmak için yapılmaktadır.

Coca-Cola ile ilgili tüm sorularınıza yanıt bulabileceğiniz Merak Ettim sitemizi ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz.

 

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
aynı numara üzerinden bir daha kazanabilir miyim hediye ?
Evet aynı isim ve telefon numarayla takımınıza destek verebilir ve noter huzurunda yapılan çekilişlerimiz neticesinde birden çok ödül kazanabilirsiniz.
Marka
hediyelerimiz hangi kargo ile bizlere iletilecektir
Kazanmış olduğunuz ödül Aras Kargo ile gönderilecektir.
Marka
İsraile Destek Çıktığınız Söyleniyor Doğrumu ?
Hayır. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi 200’den fazla ülkede ticari faaliyet gerçekleştiren, %100 halka açık global bir şirkettir. Bu nedenle herhangi bir ülkeyi, hükümeti, siyasi ya da dini inancı desteklemez. İsrail de faaliyet gösterdiğimiz ülkelerden biridir.
Kampanyalar
coca cola da satışçı olarak çalışmak istiyorum ve size yardımcı olmak istiyorum acaba nasıl sizinle çalışabilirim ?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi markalarının, üretim, satış ve dağıtım sorumluluğu, Türkiye ile birlikte 10 farklı coğrafyada faaliyet gösteren <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> İçecek A.Ş. tarafından gerçekleştirilmektedir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> İçecek bağlantılı iş başvuruları için www.cci.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.
Kampanyalar
CC çok içtigimizde gercekden midemiz delinirmi ?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> tüketmek, mide perforasyonu (delinmesi)  de dahil olmak üzere herhangi bir mide ve bağırsak sistemi hastalığına sebep olmaz. Mide rahatsızlığı olan kişilerin bir hekime danışmalarını tavsiye ederiz.
İçerik
Coca cola sporsor neden olmuyor futbol takımlarına
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> şirketi olarak markalarımızın yıllık iletişim faaliyetlerini, uzun dönemli iletişim platformları kurmak ve bu platformların sürekliliğini sağlamak hedefiyle planlıyoruz. Bu kapsam içinde değerlendirebileceğimiz projelere de planlarımız paralelinde destek olmaya çalışıyoruz. Şirketimize ...
Marka
içinde insan vücuduna zararlı neler var ?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'da dahil olmak üzere portföyümüzde yer alan tüm ürünlerimiz güvenli, ürünlerimizin içerikleri gıda otoriteleri tarafından onaylıdır. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’yı dünyanın 200'den fazla ülkesinde kamu kurum ve kuruluşlarının gerekliliklerine ve gıda mevzuatlarına uygun olarak satışa sunarız. Ürünlerimiz...
İçerik
Günde yarım litre coca-cola içsem ilerde şeker hastası olursun ve zararlı diyorlar doğru mu?
Şeker tüketimi ile şeker hastası olunacağı yönünde yanlış bir inanış bulunmaktadır. Besinlerle alınan şekerler, diyabete yani şeker hastalığına neden olmaz.  Sebebi ne olursa olsun aşırı kilo veya obezite, diyabet riskini önemli ölçüde artırmaktadır.  Şirket olarak biz de dengeli beslenmenin ve ...
İçerik
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka