Merhaba cam şise ile litrelik şiseleriniz arasinda neden tat farki var

15 Temmuz 2019

Merhaba Musa,

Coca-Cola 1886’dan bu yana her yerde aynı yüksek kalite standartlarında üretilmeye devam etmektedir.

İçeceklerden alınan lezzet, değişik duyuların ve bileşenlerin bir araya getirdiği bir histir. Bu nedenle tüketici, içeceğin sunum şeklinden ve sıcaklığından, ortamdaki farklı duyumlardan vs. etkilenebilir. Üretimi tüm dünyada aynı olan içecekler için kişisel olarak farklı lezzet algılamamızın sebebi bu şekilde açıklanabilir.

Coca-Cola ile ilgili tüm sorularınıza yanıt bulabileceğiniz Merak Ettim sitemizi ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz.

 

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
pet şişeler yerine cam veya karton şişede ürünlerinizi sunsanız daha sağlıklı ve kalitenize kalite katmış olmaz mısınız ?
Tüketicilerimize ulaştırdığımız her bir ürünün %100 kalitede olması vazgeçilmez önceliğimizdir. Bu nedenle kullandığımız ambalajların tümü gıda ile temas eden malzemeler için belirlenen ulusal ve yerel yönetmeliklere uygundur. Portföyümüzde yer alan tüm ürünlerimiz güvenli, ürün içeriklerimiz gıd...
Kampanyalar
Coca-Cola’nın fiyatı nedir?
Şirket olarak amacımız, satış noktalarına (bakkal, market, büfe, süpermarket vb.) en uygun fiyatla ürünlerimizin ulaşmasını sağlamaktır. Ürünlerimizin pazardaki satış fiyatları ise satış noktaları tarafından belirlenmektedir.
Marka
Kafeinsiz coca cola neden Türkiye'de satılmıyor, üretilmiyor????
Ürün portföyümüzü, faaliyet gösterdiğimiz ülkelerdeki tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak şekillendiriyoruz. Yeni bir ürün piyasa sunulmadan önce farklı pazar araştırmaları gerçekleştirerek, sonuçlarını değerlendirip yeni ürünlerimizi sizlerle buluşturuyoruz. Bulunduğu...
Marka
Coca-Cola bağımlılık yapar mı?
Dünyanın her yerinde insanlar <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> içiyorlar çünkü harika tadını seviyorlar. Tadı güzel olan ve sevdiğiniz gıda ve içecekleri düzenli olarak tüketmek bunlara bağımlı olmakla aynı şey değildir. Örneğin çikolatanın, bilim insanlarının beyinde "ödül merkezleri" olarak adlandırdıkları merkezleri...
İçerik
Coca cola zero da aspartam maddesi var mı
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şekersiz’de aspartam bulunmamaktadır.
İçerik
Doktorlar neden asitli içecekleri bizzatta kolayi önermiyor tereddüt içindeyim
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın içindeki asit miktarı, günlük hayatta tükettiğimiz limon, portakal, greyfurt gibi birçok gıdada bulunan asitle benzer özellik gösterir. Midemiz, çok çeşitli yiyecek ve içeceğin sindirimini kontrol altında tutacak ve pH (asitlik) dengesini kolaylıkla sürdürebilecek yapıdadır. Bu nede...
İçerik
Merhaba 2016 yılında kırmızı kasa kampanyası yapacak mısınız ?
Kırmızı kasa projemiz 2014 itibariyle sona erdi.
Marka
bu web sitesinde otomatik yanıt sistemi mi kullanıyorsuz.
Hayır. Bize ulaşan tüm soruları tek tek inceleyip özenle cevaplıyoruz.
Marka
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka