Kolaların tadı gittikçe şekerleşiyor eskisi gibi yakan asit tadı yok

30 Temmuz 2014

Merhaba Sudenur,

 

Coca-Cola, 1886'dan bu yana aynı standartlarda üretilir. Halk dilinde asit olarak tanımlanan Coca-Cola'nın kabarcıkları asit değil, bazı maden sularında da doğal bulunan karbondioksit gazıdır. Karbondioksit gazı, gazlı içeceklere baloncuklu etkiyi vermek için eklenir. Üretim sırasında Coca-Cola’ya eklenen karbondioksit gazı belirlenen standartlar dahilindedir ve her zaman aynı miktarda kullanılmaktadır. Coca-Cola ürünü piyasaya sürüldüğü ilk günden bu yana karbondioksit gazı kullanım miktarında değişiklik olmamıştır. Tüm gıda maddeleri gibi uygun koşullarda saklandığında lezzetini ilk günkü gibi korur.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
çok merak ediyorum sizin en iyi üretiminiz kutu kolamı
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> tüm dünyada aynı şekilde üretilir ve farklı paket boyları (ambalaj)  ile satışa sunulur. Kullandığımız tüm ambalajlar ürünlerimizin tadını en iyi şekilde korumaya uygundur. Bu nedenle <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın tadında ambalaja bağlı olarak farklılık göstermez. Tüm gıda maddeleri gibi <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> da ...
Kampanyalar
yeni reklam harika olmuş insan ister istemez benimsiyiyor aç bir cocacolaaa :)
Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederiz. J
Marka
Coca Cola içmek günah mı?
Türkiye’de Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı’nın Alkolsüz İçecekler Tebliği’ne uygun olarak ürettiğimiz <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’da alkol ya da hayvansal gıda bulunmuyor. Alkol olmadığını gösteren raporu aşağıdan inceleyebilirsiniz.
İçerik
Neden coca cola'yı ılık ısıda içtiğimizde tadını alamıyoruz? MERAK ETTİM
Ferahlatıcı bir içecek olarak tüketime sunulan <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, en iyi tat profiline soğuk tüketildiğinde sahiptir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'dan en mükemmel lezzetin alındığı sıcaklık 4 santigrat (4 C˚) derecedir. Bu nedenle soğuk içilmesini tavsiye ediyoruz.
İçerik
atık ambalajlarınızı ne yapıyorsunuz
Sorunuzun cevabını sizin için hazırladığımız videoyu izleyerek öğrenebilirsiniz.
Sürdürülebilirlik
reklamlarında neden cam şişe ön planda tutuluyor, reklam stratejisinde ne gibi bir öneme sahip
Reklamlarımızı planlarken markalarımızın hikayelerinin ağızdan ağıza dolaşması, diyalog yaratması ve günlük arkadaş diyaloglarının parçası olması gibi özellikler arıyoruz. Fikrin doğal akışında yayılması ve hedef kitlemize ulaşabilmesi için kullanacağımız mecralar bizim için çok önemli. Bu da, tü...
Marka
"merak ettim" cevaplarının doğruluğunu nereden bilicez
Dünyanın 200’den fazla ülkesinde güvenle tüketilen <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, bir o kadar da merak edilen bir üründür. Biz de ülkemizde 51. yılımızı kutlarken, tüketicilerimizin şirketimiz ve ürünümüz hakkındaki sorularını şeffaflıkla yanıtlamak üzere ”Merak Ettim” platformunu hayata geçirdik. Platform üzerinden...
Kampanyalar
israile fon aktarımınız var mı ? var ise yıllık ne kadar ?
Karımızın İsrail ordusuna verildiği de asılsız bir iddiadan ibarettir.  <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi herhangi bir ülkeyi, hükümeti, siyasi ya da dini inancı desteklemez. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi 200’den fazla ülkede faaliyet gösteren global bir şirkettir. İsrail’de faaliyet gösterdiğimiz ülkelerden biridir.
Kampanyalar
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka