Kolalar artık kapalı ve dolapta saklansa dahi 1 günde gazı kaçıyor eskiden böyle değildi 3-4 gün içilebilirdi. Yanılıyor muyum

23 Ağustos 2019

Merhaba Onur,

Coca-Cola 1886’dan bu yana her yerde aynı yüksek kalite standartlarında üretilmeye devam etmektedir.

İçeceklerden alınan lezzet, değişik duyuların ve bileşenlerin bir araya getirdiği bir histir. Bu nedenle tüketici, içeceğin sunum şeklinden ve sıcaklığından, ortamdaki farklı duyumlardan vs. etkilenebilir. Üretimi tüm dünyada aynı olan içecekler için kişisel olarak farklı lezzet algılamamızın sebebi bu şekilde açıklanabilir.

Tüm gıda ürünlerinde olduğu gibi Coca-Cola da doğrudan güneş ışığı altında ve yüksek sıcaklıkta bekletilmemeli ve uygun koşullarda saklanmalıdır. Böylelikle lezzetini ilk günkü gibi koruyacaktır.

Coca-Cola ile ilgili tüm sorularınıza yanıt bulabileceğiniz Merak Ettim sitemizi ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
Soruların geneline aynı cevabı verıyosunuz. sonra samımı ve seffaf açıklama diyorsunuz. asli cevaplardan kaçıyorsunuz.
Sorunuza detaylı yanıt verebilmemiz için iletişim bilgilerinizi iletisimmerkezi@coca-cola.com adresine gönderebilir ya da <a href="tel:4443040">444 3040</a> numaralı iletişim merkezimizden bize ulaşabilirsiniz.
Kampanyalar
pendikte neden freestyle yok?
Freestyle sistemi şu anda pilot olarak kurulduğundan sadece İstanbul’da belirli noktalarda yer almakta ancak önümüzdeki dönem planları kapsamında farklı illerimizde ve farklı noktalarda yer alması konusu değerlendirilmektedir.
Marka
Obeziteyle mücadele için ne yapıyorsunuz?
Obezitenin bugün dünya çapında yaygın bir hastalık olarak ele alınıyor. Bir gıda üreticisi olarak obezite konusunda çözümün bir parçası olmayı hedefliyoruz. Şirketimiz Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Muhtar Kent, 2011 yılında <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın dünyada obezite ile mücadele için dört stratejik taahhüd...
Kampanyalar
Coca cola mini buzdolabini su anda nereden satin alabilirim?
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederiz. Şuan için <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> lisanslı ürünlerimizin satışının yapıldığı herhangi bir nokta bulunmamaktadır. Önümüzdeki dönemle ilgili gelişmeleri web sitemizden takip edebilirsiniz.
Marka
Coca-coca cola kırmızı kasa yada ona benzer bişey açılacakmı ?
Kırmızı Kasa projemiz 2014 itibariyle sona erdi. Sizlere daha yeni ve farklı deneyimleri sunmak amacıyla çalışmalarımıza devam ediyoruz.
Marka
coca colanın başka yerlerde birsürü çeşidi var kirazlı vanilyalı gibi türkiyede neden yok
Aromalı <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> ürünleri Türkiye’de <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Freestyle adını verdiğimiz ve yepyeni bir içecek deneyimi sunan sistemimiz aracılığıyla sunulmaktadır. İnsanlara daima yeni deneyimler kazandırmak üzere çalışan bir şirket olarak, bu bakış açısıyla oluşturduğumuz  ve 2013 yılının sonunda pilot olara...
Marka
dr pepper adı içecek sizin mi? sizin ise , meyan şerbetini seven türkiye'de neden satışa sunmuyorsunuz
Ürün portföyümüzü, faaliyet gösterdiğimiz ülkelerdeki tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarını daima göz önünde bulundurarak şekillendiriyoruz. Yeni bir ürün piyasa sunulmadan önce farklı piyasa araştırmaları gerçekleştirerek sonuçlarını değerlendiriyoruz. Ancak farklı aromalardaki <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> ürünl...
İçerik
KOL KOLA KAMPANYASINDA BİR SONRAKİ ÇEKİLİŞ NE ZAMAN?
Çekilişimiz 11 Mart tarihinde gerçekleştirilmiştir. İlginiz için teşekkür ederiz
Marka
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka