Fabrika turu sırasında tankın üstünde kostik asit filan yazıyordu,ama biz bunu bir asit ve bir kimyasal madde diye öğrendik,bu ne oluyor?
23 Mart 2014
Merhaba Ömer,
Ürünlerimizin hiçbirinde kostik kullanılmaz. Kostik şişe yıkama ve temizlik aşamasında (yüzey aktif özelliğinden dolayı) temizlik yardımcısı olarak kullanılmaktadır.
Rekabet mevzuatı uyarınca şirketimizin satış noktalarındaki satış fiyatına müdahale etme yetkisi bulunmamaktadır. Ürünlerimizin tüketici satış fiyatları, satış noktalarımız (bakkal, market, süpermarket vb.) tarafından belirlenmekte ve piyasa şartlarına göre değişiklik gösterebilmektedir.
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'nın doğal aroma vericileri şirketimizin ticari sırrıdır.128 yıldır güvenle korunmaktadır ve korunmaya da devam edecektir.
Promosyonumuz <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Orijinal Tat 2,5L PET ve <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Zero 2,5L PET şişe ambalajlarında geçerlidir.
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> özütü ambalaj üzerinde de yazan doğal aroma vericilerden oluşuyor. Ancak <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın eşsiz tadını sizinle paylaşmak için 128 yıldır sevgiyle ve mutlulukla çalıştığımız doğrudur. J
Etiketlerimizde belirttiğimiz “<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> özütü”, Türk Gıda Kodeksi’nin ilgili yönetmelik ve tebliğlerinde yapılan değişikliklere bağlı olarak “doğal aroma vericiler” olarak belirtilmeye başlanmıştır. Bu doğal aroma vericiler, <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'yı <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> yapan ona lezzetini veren ticari sırrımızdır ve ...