Coca cola neden vanilyalı ve vişneli cola üretti?gerçekten hüç güzel tatları yok:(

25 Ağustos 2016

Merhaba Nilay,

 

Ürün portföyümüzü, faaliyet gösterdiğimiz ülkelerdeki tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak şekillendiriyoruz. Tüm ürünlerimiz; Coca-Cola Şirketi’nin belirlediği yüksek kalite standartlarının yanı sıra, Türk ve Avrupa standartlarına uygun olarak el değmeden üretilmekte ve kontrol edilmektedir. Yüksek kaliteli üretim şartlarımızı yerinde paylaşabilmek için sizi en yakın fabrikamızda misafirimiz etmekten memnuniyet duyacağımızı belirtmek isteriz.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
Coca cola'nin asit oranı neden diğer kola markalarına göre daha fazla?
Kolalı içecek üreticileri gıda ile ilgili tebliğde belirtilen ürün özellikleri içerisinde farklı kombinasyonlarda üretim yaparak, kendi markalarını oluştururlar. Örneğin ülkemizde kolalı içecekler Türk Gıda Kodeksinin Alkolsüz İçecekler Tebliğine uygun olarak üretilir. Tebliğe göre “su ve kendine...
İçerik
Merhaba, Brotherly Love reklamınızdaki Hey Brother şarkısının uzun versiyonu Lütfen ! :)
Brotherly Love reklamımızın müziği Avicii'nin Hey Brother şarkısıdır.
Marka
çekilişten forma kazandığında kapak kodunu gösteesek ne olur çünkü kapakları kaybetim
Forma çekilişlerimiz Milli Piyango İdaresi aracılığıyla gerçekleştirilmektedir ve kapak da dâhil olmak üzere belirli dokümanların ibrazı yasal olarak zorunlu kılınmıştır. Bu nedenle kapak ibrazında bulunamadığınız takdirde forma gönderimi yapılamamaktadır. Konuyla ilgili detaylı bilgi almak için ...
Marka
Bir kolayı çok sevdim adlı reklamınızı kim seslendiriyor .
"Bir Kolayı Çok Sevdim"Semih Gönder tarafından seslendirilmiştir.
Marka
fastfood restoranlarında coca colaya su ekleniyor ve kötür bir tat elde ediliyor neden acaba
Satışını yaptığımız tüm ürünlerimiz ambalaj farkı gözetmeksizin aynı tat ve kalitededir. Ürünlerimizde kullanılan içerikler belirlenen standartlar dahilindedir ve her zaman aynı miktarda kullanılmaktadır. Tüm ürünlerimiz <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> standartlarında üretilir.  Restoranlarda sunulan ürünlerimiz; rest...
İçerik
Böyle bir siteye neden gerek duydunuz?''merak ettim''?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> olarak “Merak Ettim” adını verdiğimiz platformu, tüketicilerimizle birebir ve şeffaf iletişim kurma yaklaşımımızın bir uzantısı olarak hayata geçirdik.
Marka
Her ay yapılacak olan forma çekilişi diyorsunuz ama 4 kasim- 21 aralık arada bir buçuk ay var size çok mu maliyetli oluyor her ay yapıp form
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederiz. Forma çekiliş tarihlerimiz kampanya başında belirlenmiş olup, bu tarihlerin dışına çıkılmamıştır.
Marka
Coca-Cola’da kullanılan karamel güvenli midir?
Merhaba Hasan,   Elbette güvenli. Avrupa Gıda Güvenliği Kurumu (EFSA), karamel içeren ürünlerin muhteviyatındaki 4-MEI maddesinin insan sağlığına herhangi bir zarar verdiğini veya kansorejen olduğunu kabul etmiyor ve kısıtlama getirmiyor. Karamel, dünyadaki pek çok resmi otorite tarafından da g...
İçerik
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka