Coca-Cola'yı tavsiye ettiğiniz 4 derecede içmez isek ne olur? Sadece tadı mı farklı olur?
21 Şubat 2014
Merhaba Eray,
Coca-Cola, ambalajında da belirtildiği gibi soğuk içilmesi tavsiye edilir. Coca-Cola'dan en mükemmel lezzetin alındığı sıcaklık 4 santigrat (4 C˚) derecedir.
250 ml. yani 1 bardak <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> 28 gr. şeker içerir. Kalori ihtiyacınızın hesaplanabilmesi ve yüzdesel bir rakam verilebilmesi için bazal metabolizma hızınız gibi bir takım parametrelerin bilinmesi gerekir. Bu konuda bir uzmana danışmanızı tavsiye ederiz.
İkramiyeye konu olan eşya ve/veya hizmetin bedeli içinde bulunan KDV+ÖTV gibi vergiler dışındaki vergi ve diğer yasal yükümlülükler talihliler tarafından ödenir. Kampanya katılım koşullarıyla ilgili daha detaylı bilgi edinmek için dilerseniz www.coca-cola.com.tr web sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.
Ekim ayında sonlanması planlanan <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Zero LOL kampanyası sizlerden gelen yoğun talep üzerine uzatılmıştı. Üzülerek belirtmek isteriz ki, kampanyamız son buldu. Önümüzdeki dönemlerde farklı kampanyalarımızı sizlerle buluşturmaktan mutluluk duyarız.
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi olarak tüm ürünlerimiz Türkiye’de Tarım ve Orman Bakanlığı Alkolsüz İçecekler Tebliği’ne uygun olarak üretilmektedir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'da alkol olmadığını gösteren raporu aşağıdan inceleyebilirsiniz.