Coca-Cola’nın boykotla ilgili bir açıklaması oldu mu?

23 Kasım 2017

Merhaba Metin,

2014 yılında, gelirimizin İsrail'e aktarıldığı yönündeki iddiaların gerçek olmadığını paylaştığımız bir açıklama gerçekleştirdik. 2016 yılında Filistin’de açtığımız 4. fabrikamızla birlikte güncellenen bilgilerimizi sizinle de paylaşmak isteriz.

1886 yılında kurulan Coca-Cola Şirketi, bugün %100’ü halka açık uluslararası bir şirket konumundadır. Dünya coğrafyasında çok çeşitli ekonomik, siyasi ve dini rejimlerden oluşan birbirinden farklı 206 ülkede faaliyetlerini yürütmektedir. Şirketimizin herhangi bir ülkeyi, hükümeti, herhangi bir ülkenin politikalarını, siyasi ya da dini inancı desteklemesi söz konusu değildir. Bu çerçevede Coca-Cola’nın gelirinin İsrail’e aktarıldığı iddiası da tamamen gerçek dışıdır.

Size, Türkiye ve Filistin’de yürüttüğümüz faaliyetlerimiz hakkında bilgi vermek isteriz.

Türkiye:
•    1964 yılından bu yana Türkiye’de yatırımlarımıza devam ediyoruz.
•    Ankara, Bursa, Çorlu, Elazığ, Hazar, Isparta, İzmir, Köyceğiz, Mersin ve Sapanca’da toplam 10 fabrikamızla üretim yapıyoruz.
•    Doğrudan yaklaşık 3 bin, dolaylı olarak ise 30 bin kişiye istihdam sağlıyoruz.
•    53 yıldır Türkiye’de ekonomiye güç vermek üzere faaliyetlerimizi sürdürürken, yürüttüğümüz toplumsal projelerle de sosyal ve çevresel olarak katkılar sağlamaya devam ediyoruz.

Filistin:
•    Coca-Cola Filistin’deki 3. en büyük işveren, 5. en büyük yatırımcıdır.
•    Coca-Cola Şirketi 1998 yılından bu yana Filistin’de faaliyet göstermektedir. 
•    Coca-Cola’nın Filistin’de 4 fabrikası bulunmaktadır.
•    Coca-Cola, 600 Filistinliye iş olanağı sunmakta, Coca-Cola faaliyetleriyle ilişkili yan sektörlerden ise 6,000 aile geçimini sağlamaktadır.

Coca-Cola ile ilgili tüm sorularınıza yanıt bulabileceğiniz Merak Ettim sitemizi ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz.

 

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
KOLANIN ÜSTÜNDE NEDEN "SOĞUK İÇİNİZ" YAZAR
Ferahlatıcı bir içecek olarak tüketime sunulan <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, en iyi tat profiline soğuk tüketildiğinde sahiptir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'dan en mükemmel lezzetin alındığı sıcaklık 4 santigrat (4 C˚) derecedir. Bu nedenle soğuk içilmesi tavsiye edilir.
Kampanyalar
MEYAN KÖKÜ KULLANIRKEN GERÇEKTEN İÇİNE HER HANGİ YAŞAYAN (FARE YA DA BÖCEK)KARIŞIYORMU ?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın içerisinde ne böcek ne de fare kanı bulunmaz. Meyankökü ise ürünümüze eklenen bir bileşen değildir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> tüm ürünlerimiz gibi son teknoloji kullanılarak el değmeden ve yüksek kalitede üretilir. Ürünlerimiz dünyanın 200'den fazla ülkesinde yerel kurum ve kuruluşların onayı ve de...
İçerik
Cocacolanın sevgililer için yaptıkları çok güzel ama biz yalnızları da düşünerek belirli uygulamalar yapsanız çok mutlu oluruz kıskanıyoruz
Öncelikle öneriniz için çok teşekkür ederiz. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> olarak tüm tüketicilerimizi düşünmekteyiz. Önümüzdeki dönemlerde farklı uygulamalarımızı da hayata geçirmeye devam edeceğiz.
Marka
Coca-Cola'nın asit oranında değişiklik var mı sorusuna asit yok CO2 var demişsiniz. Ancak CO2 suda çözündüğünde karbonik asit açığa çıkar.
Kullandığımız bileşenlerin ve ürettiğimiz içeceklerin güvenli olması bizim için gerçekten çok önemli. Sadece dünya çapındaki yetkili düzenleyici kurumlarca ve gıda güvenlik kuruluşlarınca kapsamlı testlerden geçirilmiş ve güvenli kabul edilen bileşenler kullanıyoruz. Tıp uzmanlarına göre, gıda ve...
İçerik
Merhaba, Coca-Cola'nın son yıllarda dergi ve gazetelerde yer almış reklamlarına nasıl ulaşabilirim?
Belirttiğiniz konuyla ilgili bir arşivimiz bulunmamaktadır.
Marka
Günde 7L Coca cola içiyorum zararlı mı ?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'da dahil portföyümüzde yer alan tüm ürünlerimiz güvenli, ürünlerimizin içerikleri gıda otoriteleri tarafından onaylıdır.  Bir gıda maddesi olan <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’yı da tüketirken, tüm yiyecek ve içecekler gibi kaynağı fark etmeksizin kalori alımına katkıda bulunacağı göz önünde bulundurulmalıd...
İçerik
Coca Cola Ülkere Göre üretim yapıyormu -Örnek Olarak Alman ya Ve Türkiyede Coca Cola arasında asit farkı oldugunu düşünüyorum.
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'nın formülü ve üretim süreci tüm dünyada aynıdır. Bu standartizasyon sayesinde dünyanın her yerinde tüketicilerimizin <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'dan aynı lezzet almasını garanti etmiş oluruz. Halk dilinde asit olarak tanımlanan <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'nın kabarcıkları ise asit değil, bazı maden sularında da doğal bul...
İçerik
Sabah saat 6.50 de yok kola icersem ne olur
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, tüm yiyecekler ve içecekler gibi dengeli ve yeterli beslenme düzeni içerisinde bireysel farklılıklar göz önünde bulundurularak makul miktarlarda tüketilmelidir.
İçerik
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka