Coca-Cola neden siayh kırmızı arası renktedir ?

24 Nisan 2018

Merhaba Emre,

Coca-Cola’nın rengi içerisinde bulunan, “renklendirici karamel”den dolayı koyu kahverengidir.

Coca-Cola ile ilgili tüm sorularınıza yanıt bulabileceğiniz Merak Ettim sitemizi ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz.

 

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
cocacol yı ilk kim içti ?
Eczacı Dr. John S. Pemberton, yaptığı lezzetli ve serinletici içeceği ilk olarak dostlarına ikram etti.
Marka
sarılınca cola veren makinalarınızı türkeyeyede gelecekmi cc yi çook seviyorum
Öncelikle çok teşekkür ederiz. Pazarlama kampanyalarımız dahilinde, dönemsel olarak Türkiye’de de benzer uygulamalar gerçekleştirmekteyiz. Örneğin Sevgililer Günü dönemine özel 2013 yılında hayata geçirdiğimiz Sesli Sevgi Makinesi aktivasyonumuz. Bkz:<a href=" http://www.youtube.com/watch?v=SlGsTNU7Luw" target="_blank"> http://www.youtube.com/watch?v=SlGsTNU7Luw</a>
Marka
Dr Pepperi neden Turkiyeye gitirmiyorsunuz? Amerikanlarin bir atasozu vardir: Dr Pepper!...Whats the worst that could happen?
Meraba Tolgahan,Ürün portföyümüzü, faaliyet gösterdiğimiz ülkelerdeki tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak şekillendiriyoruz. Yeni bir ürün piyasa sunulmadan önce farklı pazar araştırmaları gerçekleştirerek, sonuçlarını değerlendirip yeni ürünlerimizi sizlerle buluşturu...
Marka
koka kolanin sahibi değilde kazancı yahudilere mi aktarılıyor lütfen dürüst cevap atın .
Şeffaflık ilkemizin bir sonucu olarak bize ulaşan her sorunuzu bilimsel bilgiler ışığında ve 129 yıllık global deneyimlerimiz doğrultusunda tüm samimiyetimizle yanıtladığımızı paylaşmak isteriz. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi 200’den fazla ülkede faaliyet gösteren, %100 halka açık global bir şirkettir. Bu ned...
Kampanyalar
türkiye de ki fabrikalarınızda kaç kişi istihdam ediyorsunuz ?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Türkiye sisteminde yaklaşık 3.000 kişi çalışmaktadır. Fabrikalarımız ise yaklaşık 1500 kişiye istihdam sağlamaktadır.
Kampanyalar
Coca Cola 1980'li yıllarda da Koka Kola olarak şişelenmiş. Neden o zamandan bu güne kadar Coca Cola oldu ki?
70’li yılların ortasında belirli bir süre “Koka Kola” yazısı, kapaklarda <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> logumuz ile birlikte kullanılmıştır. O günden günümüze tüm ambalajlarımızda <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> logosu kullanılmaya devam etmiştir. Türkiye’de 50. yılımızı kutladığımız bu yıl, duygularımızın gönülden bir ifadesi olarak adım...
Marka
coca cola bu zamana kadar TÜRKİYE de coca cola yazılırken neden türkçe koka kola diye yazılmaya başladı ?
Sorunuzun cevabı için hazırladığımız videoyu izleyebilirsiniz.
Marka
Coca Cola `nın içinde Ne var
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın içerisinde su, şeker veya fruktoz-glikoz şurubu, karbondioksit, renklendirici olarak karamel, asitliği düzenleyici olarak fosforik asit, doğal aroma vericiler ve kafein bulunur. Dilerseniz <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'nın içindekileri anlatan infografiğimizi de inceleyebilirsiniz.
İçerik
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka