Coca-Cola kutu kolanızın üzerinde'Bir kutu (330 ml) için Ra** ' yazıyor. Bu bahsedilen 'RA**' nedir?

26 Nisan 2018

Merhaba Mehmet,

Etikette RA’nın açıklaması " **Ortalama bir yetişkinin referans alım (RA) değeri (8400 kJ/2000 kcal)" olarak belirtilmiştir. Türk Gıda Kodeksi, Etiketleme ve Tüketicileri Bilgilendirme Yönetmeliği’ne göre enerji değeri ve besin öğesi miktarlarına ait referans alım (RA) oranları, isteğe bağlı olarak gıdaların etiketinde yer alabilir ve ortalama bir yetişkinin besinlerden alacağı günlük enerji miktarı 8400 kJ/2000 kcal’dir. Bir kutu(330ml) içecekten alınan enerji miktarı, günlük ortalama değer referans alınarak yüzde olarak hesaplanıp etiket üzeride belirtilmiştir.

Coca-Cola ile ilgili tüm sorularınıza yanıt bulabileceğiniz Merak Ettim sitemizi ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz.

 

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
24 mayıs çekilişinden tshirt çıktı 15-20günden sonra okul bitiyor verdiğim adreste olamayacağım 15-20 gün içinde gelirmi?
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederiz. Forma gönderimlerimiz geçtiğimiz hafta içerisinde başlamış olup, ortalama 15 iş günü içerisinde adresinize teslim edilecektir.
Marka
Saniyede kaç litre cola tüketiliyor
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi olarak 500’den fazla marka ile 3500 den fazla içecek sunuyoruz. Gazlı içecekten meyve suyuna, sporcu içeceğinden enerji içeceğine, sudan buzlu çaya kadar portföyümüzde yer alan ürünlerimiz, dünyada her gün 1.9 milyar bardak tüketiliyor. Bu bilgiden yola çıkarak her saniye ortala...
Marka
Bu soruları yanıtlayan ekip kaç kişilik ?
“Merak Ettim” dediğiniz soruları, <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’da ilgili birimlerde görevli ve konusunda uzman tüm çalışanlarımız cevaplamaktadır.
Marka
Yeni piyasaya sürdüğünüz vişne aromalı colanız acı badem tadında yoksa ben mi yanılıyorum
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Cherry ürünümüzde algılanan tat ve koku üründe kullanılan vişne aromasından gelen tat ve kokudur. Tüm ürünlerimiz; <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi’nin belirlediği yüksek kalite standartlarının yanı sıra, Türk ve Avrupa standartlarına uygun olarak el değmeden üretilmekte ve kontrol edilmektedir. Yükse...
Marka
kutu ve şişe kolaların yanında neden pipet yok ve niye olmasın
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederiz. Yakın dönem planlarımızda böyle bir çalışmamız bulunmuyor.
Marka
ÇEKİLİŞLER HANGİ SIKLIKLA YAPILIYOR
Çekilişlerimiz haftalık olarak gerçekleştirilmektedir.
Marka
merhaba Coca Cola Türkiye'nin üretim sonrası lojistik faliyetleri hakkında bilgi alabilirmiyim
Sorunuzun cevabı için hazırladığımız videoyu izleyebilirsiniz.
Kampanyalar
Dr. Pepper,Coca Cola Cherry,Coca Cola Life,ve diğer coca cola ürünleri neden türkiye'de sadece İstanbul'da bulunuyor?
Meyve aromalı <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> ürünü Türkiye’de <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Freestyle adını verdiğimiz ve yepyeni bir içecek deneyimi sunan sistemimiz aracılığıyla sunulmaktadır. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Freestyle, 94’ü henüz Türkiye’de bulunmayan 100’den farklı markamızı, meyve aromalı çeşitlerimizi sunduğumuz bir sistemdir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>...
Marka
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka