Coca Cola da kullanılan glikoz/fruktoz şurubu nereden gelir "gdo" lu hammade kullanıyomusunuz ? belge ?
22 Temmuz 2014
Merhaba Rafet,
Türkiye'de satılan Coca-Cola ürünleri GDO içeren veya GDO'dan üretilen bileşen içermezler. Tüm hammadde tedarikçilerimiz GDO ürün veya GDO’dan üretilen bileşen kullanmadıklarını sertifikaları ile belgelemektedirler.
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’da %85 oranında su, şeker, karbondioksit, renklendirici olarak karamel, asitliği düzenleyici olarak fosforik asit, doğal aroma vericiler ve kafein bulunuyor. Daha ayrıntılı bilgi almak isterseniz, <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'nın içindekileri anlatan videomuzu izleyebilirsiniz.
“Merak Ettim” dediğiniz sorular tek tek incelenmekte ve bilimsel veriler ışığında ilgili birimlerde görevli ve konusunda uzman çalışanlarımız tarafından cevaplanmaktadır.
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> 1886'dan bu yana aynı standartlarda üretilir. Tüm gıda maddeleri gibi <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’da uygun şartlarda saklandığında, son kullanma tarihine kadar lezzetini ilk günkü gibi korur.
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın içerisinde su, şeker veya fruktoz-glikoz şurubu, karbondioksit, renklendirici olarak karamel, asitliği düzenleyici olarak fosforik asit, doğal aroma vericiler ve kafein bulunur.
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'da renklendirici karamel ve fosforik asit kullanıyoruz. Karamel, gıda sektöründe yaygın olarak kullanılan bir gıda renklendiricisidir ve gıda maddesine kahverengimsi bir renk verir. Fosforik asit ise alkolsüz içecekler de dahil olmak üzere çoğu gıda maddesine asitliği düzenleyici olarak...
Öncelikle ilgiliniz ve öneriniz için çok teşekkür ederiz. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi olarak, tüm pazarlama iletişim faaliyetlerimizi o markanın hedef ve stratajeileri paralelinde hayata geciriyoruz. Dolayısıyla ilgili markamızın ihtiyacı dogrultusunda hareket ediyor ve planlamaları da bu doğrultuda yapiyo...