Coca Cola Zero'da ki aspartamın zararı varsa nedir ayrıca bu madde vücutta şeker olarak mı algılanıyor ?

21 Eylül 2016

Merhaba Saadettin,

 

Aspartam, tatlandırıcılar arasında yıllardır 6000’den fazla gıda da kullanılan, en çok çalışmaya konu olan gıda katkı maddelerinden biridir ve güvenliliğini destekleyen 200’ün üzerinde bilimsel çalışma bulunmaktadır. Aspartamın şimdiye kadar gerçekleştirilmiş en kapsamlı güvenlik değerlendirmesinin sonuçları 2013 Aralık ayında açıklanmıştır. Avrupa Gıda Güvenliği Otoritesi (EFSA) gerçekleştirdiği aspartam risk değerlendirmesinde, aspartamın tüketim açısından güvenli olduğunu, kanserde dahil olmak üzere herhangi bir sağlık sorununa neden olmadığını teyit etmiştir.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
Ürünlerinizi plastik şişe yerine neden cam şişede üretmiyorsunuz daha sağlıklı ve çevre kirliliğini önlemek için güzel bir yöntem degilmi
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi olarak ürün ambalajlarımızı atık olarak değil ekonomik bir değer olarak görüyoruz. Bu nedenle bu ambalajların döngüsel ekonominin bir parçası olabilmesi için yetkilendirilmiş kuruluşlar aracılığı ile çevresel ve ekonomik olarak sürdürülebilir bir altyapının kurulması için tüm pa...
Sürdürülebilirlik
ne kazandığımı nasıl görebilirim
Takımınla Kol Kola kampanyası kapsamında kazanmış olduğunuz ödül detayları, çekilişimize katılırken belirtmiş olduğunuz mail adresinize gönderilmiştir.
Marka
Asesulfam KANSER nedeni bir maddedir. Bunu onkoloji uzmanları söylüyor. CocaCola, ZERO da neden var? Kanada yasaklanan bir maddedir.
Asesulfam-K (Asesulfam Potasyum) 90’dan fazla ülkede ve binlerce gıda ve içecek ürününde kullanılan düşük kalorili bir tatlandırıcıdır. Amerikan Gıda ve İlaç İdaresi (FDA)  başta olmak üzere  JECFA (Birleşik Gıda Katkıları Uzmanlar Komitesi ) ve WHO (Dünya sağlık Örgütü) tarafından da kullanımını...
İçerik
galiba coca cola abddeki tadı başkaymış doğru mu?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, 1886'dan bu yana tüm dünyada aynı standartlarda üretilir. Uygun koşullarda saklandığında ürünlerimiz lezzetini ilk günkü gibi korur.
İçerik
coca-cola dükkyanı konyaya gelecekmi lütfen gelsin
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederiz. Şuan için <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> lisanslı ürünlerimizin satışının yapıldığı herhangi bir nokta bulunmamaktadır. Önümüzdeki dönemle ilgili gelişmeleri web sitemizden takip edebilirsiniz.
Marka
CC, A.B.D.'de daha zararsız hale getiriliyor. Türkiye için sizlerin düşündüğü bir geliştirme var mı? Sağlığımız sizin için ne kadar önemli?
Ürünlerimizin uluslararası kalite standartlarında olması, tüketicilerimizin sağlığını korumak ve bize karşı güvenini sağlamak en önemli önceliğimizdir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın formülünde herhangi bir değişiklik kesinlikle söz konusu değildir. Ürün içeriğimizde karamel kullanılmaktadır. California Eyaleti’...
İçerik
Coca cola çok lezzetli bir içecek fakat içerisinde alkol var mı?
Türkiye’de Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı’nın Alkolsüz İçecekler Tebliği’ne uygun olarak ürettiğimiz <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’da alkol bulunmaz.    <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'da alkol olmadığını gösteren raporu aşağıda inceleyebilir aynı zamanda<a href=" http://www.coca-colaturkiye.com/merak-ettikleriniz/dogru-bilinen-yanlislar/" target="_blank"> http://www.coca-colaturkiye.com/merak-ettikleriniz/dogru-bilinen-yanlislar/</a>...
İçerik
Coca-Cola neden siayh kırmızı arası renktedir ?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın rengi içerisinde bulunan, “renklendirici karamel”den dolayı koyu kahverengidir.
İçerik
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka