Biliyoruz ki bugun aldığımız kolanın asidi akşam yok oluyor. Aynı tadı şişenin sonuna kadar almak için neler yapmalıyız?

03 Ağustos 2016

Merhaba Süleyman,

 

 

Halk dilinde asit olarak tanımlanan Coca-Cola'nın kabarcıkları asit değil, bazı maden sularında da doğal olarak bulunan karbondioksit gazıdır ve gazlı içeceklere baloncuklu etkiyi vermek için eklenir. 

Gazlı ürünler açıldıktan sonra ürünün tadındaki değişiklik karbondioksit gazındaki azalma ile meydana gelir. Ürüne sıvı hale getirilerek eklenen karbondioksit gazı ürün açıldığında, gaz fazına dönüşerek hava ile karışmaya başlar. Bu nedenle gazlı ürünlerin, açıldıktan sonra makul sürede tüketilmesi önerilmektedir.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
2,5 litre neden daha popüler? Neden 3-3,5 vb. boyutlarda kola satışa sunulmuyor?
Ürün portföyümüzü ve ambalaj boylarını, faaliyet gösterdiğimiz ülkelerdeki tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarını daima göz önünde bulundurarak şekillendiriyoruz. Bu doğrultuda ambalaj boylarımızı yenileyip farklı ambalaj boylarını tüketicilerimizle buluşturuyoruz.
Marka
Asit ile ilgili birşeyle oynamadık diosunuz eskiden ortofosforik asit vardı şimdi yok . Burda ya şeffaf olun ya da boşuna uğraşmayalım .
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> 1886’dan bu yana her yerde aynı yüksek kalite standartlarında üretilmeye devam etmektedir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın içerisinde ambalajların üzerinde de yazdığı gibi su, şeker veya fruktoz-glukoz şurubu, karbondioksit, renklendirici olarak karamel, asitliği düzenleyici olarak fosforik asit, doğal a...
İçerik
yıllardır değişmeyen bu tadı nasıl elde ediyor?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, 129 yıldır değişmeyen tadı ile portföyümüzün en değerli ve lokomotif markamızdır. Bu tadı sağlayan <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın içindekilerin eşsiz uyumudur. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın içinde su, şeker veya fruktoz-glikoz şurubu, karbondioksit, renklendirici olarak karamel, asitliği düzenleyici olarak fosforik as...
İçerik
Ben 28 Mayis da cekilise katildim ne zaman aciklanir ?
Çekiliş sonuçlarını takiminlakolkola.com adresinden kontrol edebilirsiniz.
Marka
Koka Kola şirketinin Filistin de fabrikası var mı?
Evet. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Filistin’deki 3. en büyük işveren, 5. en büyük yatırımcıdır.  •<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> şirketi 1998 yılından bu yana Filistin’de faaliyet göstermektedir.   •<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın Filistin’de 3 fabrikası, biri Gazze’de olmak üzere 7 satış ve dağıtım merkezi bulunmaktadır. •<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, 350 Filistinliye...
Kampanyalar
Coca Cola’nın adı neden Koka Kola oldu?
Sorunuzun cevabını sizin için hazırladığımız videoyu izleyerek öğrenebilirsiniz.
Marka
Merhaba. Sunumum için ilk reklam filminize ihtiyacım var. Yardımcı olabilirmisiniz?
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederiz ancak reklamlarımızı telif hakları nedeniyle kampanya dönemleri dışında yayınlayamıyoruz.
Marka
ben 24 nisan 2016 çekilişe katıldım ve bu çekilişler ne zaman sonuçlanır yani bir tarih verebilir misiniz ?
Bir sonraki çekilişimiz 29 Nisan tarihinde gerçekleştirilecektir.
Marka
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka