Asidinde geçmişe oranla azalma var sanki, tadı da buna bağlı sanırım. Eski cezbediciliği yok gibi. Hatta 2. güne asidi kalmıyor. Neden?

12 Mart 2014

Merhaba Murat,

 

Coca-Cola'nın kabarcıkları asit değil, bazı maden sularında da bulunan karbondioksit gazıdır. Üretim sırasında eklenen karbondioksit gazı belirlenen standartlar dahilindedir ve her zaman aynı miktarda kullanılmaktadır. Coca-Cola ürünü piyasaya sürüldüğü ilk günden bu yana kullanım miktarında değişiklik olmamıştır.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
kola hangi ülkede üretildi?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> ilk olarak 1886 yılında Amerika Birleşik Devletleri’nde ferahlatıcı bir içecek olarak üretilmiştir. Dilerseniz <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın 128 yıllık tarihini anlatan infografiğimizi inceleyebilirsiniz.
Kampanyalar
coca cola'yı toptan alan cafe-otel gibi yerlerden boş tenekeler neden geri alınıp geri dönüşüme gönderilmiyor?
Kullandığımız kutu ve  şişeler geri dönüşüme uygun malzemelerden yapılmaktadır. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi olarak ürün ambalaj atıklarımızı değerli birer kaynak olarak görüyoruz. Bu nedenle geri kazanılabilir ambalajlama ile ilgili olarak Türkiye’de 1991 yılından beri faaliyetlerini sürdüren ÇEVKO Vakfı’n...
Kampanyalar
Coca Cola'nın içinde alkol olduğu söyleniyor bu doğru mu?
Hayır, doğru değil. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, Türkiye’de Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı’nın Alkolsüz İçecekler Tebliği’ne uygun olarak üretilir. Alkol olmadığını gösteren raporu aşağıdan inceleyebilirsiniz.
İçerik
Coca Cola'da çalışmak için ne yapabilirim?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'da çalışmak için ne yapılması gerektiğini "Merak Ettim" diyorsanız sizin için hazırladığımız videoyu izleyebilirsiniz.
Kampanyalar
bir bardak coca cola'da ne kadar şeker vardır?
Bir bardak (yaklaşık 250 ml) <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'da 28 gr. yani yaklaşık olarak 7 küp şeker bulunmaktadır.
İçerik
tüm.fabrikalarda.aynı.tadda.coca-cola.ürettıgınızı.soyledınız.bu.fabrıkaları.denetleyen.merkezi.kurum.kuruluş.3varmı?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> fabrikaları üretim yapan ülkelerin resmi kurumları tarafından denetlendiği gibi, kendi içinde de kontrol sistemleri oluşturulmuştur. Tüm fabrikalar fabrikalardan bağımsız olarak <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> nın uzman ekipleri tarafından sıkı denetlemelere ve kontrollere tabi tutulmaktadırlar.
Kampanyalar
Coca-Cola logolu kırtasiye ürünlerinizden bana da gönderseniz hoş olmaz mı sizce de? :p
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederiz ancak belirtmek isteriz ki kırtasiye ürünü gönderimimiz bulunmuyor.
Marka
Sitede forma talihlileri bölümünde sürekli 4 kasım tarihi var yeni bir çekiliş olmadi mı?
Hayır, olmadı. Bir sonraki forma çekilişimiz 21 Aralık tarihinde gerçekleştirilecektir.
Marka
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka