2,5 litrelik ürününüz 1 litreliğe göre daha tatlı, asiti daha az gibi. bunun sebebi nedir?

21 Temmuz 2014

Merhaba Gökalp,

 

Halk dilinde asit olarak tanımlanan Coca-Cola'nın kabarcıkları asit değil, bazı maden sularında da doğal bulunan karbondioksit gazıdır. Karbondioksit gazı, gazlı içeceklere baloncuklu etkiyi vermek için eklenir. Üretim sırasında Coca-Cola’ya eklenen karbondioksit gazı belirlenen standartlar dahilindedir ve her zaman aynı miktarda kullanılmaktadır. Kullandığımız tüm ambalajlar ürünlerimizin tadını en iyi şekilde korumaya uygundur. Bu nedenle Coca-Cola’nın tadında ambalaja bağlı olarak farklılık göstermez.  Sorunuzun yanıtını bir de Coca-Cola İçecek Kalite Güvence Müdürü Ali Ekinci’den dinleyebilirsiniz.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
Coca Cola'nın içinde madem böcek yerine karamel var neden biz tadını almıyoruz ?
Karamel, dünyadaki pek çok resmi otorite tarafından güvenli olarak kabul edilen bir gıda renklendiricisidir.
İçerik
cocacola zero lol şişelerindeki hextec kutuları içimn verilen siteye girilmiyo nasıl girebilirim
1 Temmuz - 30 Eylül tarihleri arasındaki promosyon dönemi boyunca her kapağın altında bir hextech seti sizi bekliyor, boş yok! Promosyonlu ürünlerimiz 1 Temmuz 2019 itibariyle; Burger King eve sipariş ‘Pro Gamer’ menülerinde, Migros’larda, Migros Sanal Marketlerde ve www.coca-coladukkani.com’da s...
Marka
Acaba zero'mu yoksa normal kolamı daha iyi
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> 128 yıldır tüketicilerimizin beğenisini kazanan bir üründür. "<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Zero"nun en önemli özelliği ise gerçek "Coca-Cola" lezzetini şekersiz verebilen tek içecek olmasıdır. Damak tadınıza en uygun olan seçeneği tercih edebilirsiniz.
İçerik
cocacola selülit yapar mı?
Selülit, deride çukurcuklu görünüme neden olan, deri ve yağ dokusundaki düzensiz görünümü tanımlayan genel bir kavramdır. Selülit oluşumunun mekanizması hala tam olarak anlaşılamamıştır. Herhangi bir gıda tek başına selülit oluşumuna sebep olmaz. Dengesiz beslenme ve aşırı kilo selülit oluşumunu ...
İçerik
cocacola özütü yani sırrınız sadece amerikadamı üretiliyor
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın konsantresi, Türkiye ile birlikte tüm Avrupa’nın da konsantresini sağlayan İrlanda’daki konsantre fabrikasından gelmektedir.
İçerik
Coca cola nin icerisinde karmin varmi ve anlatildigi givi bocekmi kullaniliyor.sihay rengini nerden aliyor bu cola
Hayır, bulunmuyor. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın içerisinde ambalajlarında üzerinde yazdığı gibi, su, şeker veya fruktoz-glikoz şurubu, karbondioksit, renklendirici olarak karamel, asitliği düzenleyici olarak fosforik asit, doğal aroma vericiler ve kafein bulunur. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’da karmin olmadığını gösteren raporu d...
İçerik
coca cola'yı içtikçe içesim geliyor neden ?
Öncelikle beğeninizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’yı belirttiğiniz şekilde tüketmeniz tadını sevmenizden kaynaklanır. Tüketicilerimize ulaşan her ürünün, her zaman %100 kalitede olması en önemli önceliklerimizden biridir. Tüketicilerimize verdiğimiz önem, kalitemiz ve 188...
İçerik
Cocacola Zero ve Cocacola Light’da şeker yokmu gerçekten?
Hayır yok. Her iki ürünümüz de şekersizdir. Ürünlerin tatlandırılması için düşük kalorili tatlandırıcılar kullanılır.
İçerik
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka