2-2,5 LİTRELİK DEPOZİTOLU CAM ÇİŞELERE GEÇİLEREK DAHA SAĞLIKLI VE EKONOMİK KOLA İÇEMEZMİYİZ ?
14 Haziran 2014
Merhaba Serdar,
Dünyanın en büyük alkolsüz içecek şirketi olmamızın en önemli nedenlerinden biri kalitemizdir. Kullandığımız tüm ambalajlar, ulusal ve yerel yönetmeliklere uygundur ve ürünlerimizin tadını en iyi şekilde korumaya uygundur.
Evet. Ürün içerisinde şeker (S) veya fruktoz-glukoz şurubu (F) kullandığı ambalajlarımızda belirtilmektedir. Hangi içeriğin kullanıldığını bu kodlamayı kontrol ederek öğrenebilirsiniz.
Sprite’ın Meydan Okuyan Kartlarını, Kipa’nın seçili mağazalarından alacağınız 4’lü 1 litrelik ambalajlarımız aracılığıyla elde edebilirsiniz. Ayrıca kampanyaya dahil olan Kipa mağazalarına dair detaylı listemize aşağıdan ulaşabilirsiniz. Şimdiden iyi eğlenceler dileriz.
Kampanyaya katılan Kipa ...
Üzülerek belirtmek isteriz ki belirli promosyon dönemlerimiz dışında hediye gönderimi yapamıyoruz. Sosyal medya hesaplarımızı ve televizyon reklamlarımızı takip ederek, promosyon dönemlerimizden ve hediye gönderimi yaptığımız yarışmalarımızdan haberdar olabilirsiniz.
Hayır, bir ilgimiz bulunmamaktadır. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi’nin kurulduğu günden bu yana hiçbir siyasi ya da manevi düşünce veya etnik grupla bir bağlantısı olmamıştır.
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> kontür şişelerimizin dönemsel olarak farklı tasarımlarla giydirmekteyiz. Önümüzdeki dönemde de yine farklı kampanyalarımız kapsamında özel tasarımlı şişelerimiz olacaktır; bunu bir yarışma şeklinde olması durumunda kendi mecralarımız başta olmak üzere farklı iletişim kanallarından sizle...
Öncelikle ilginiz için çok teşekkür ederiz. Şuan için <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> lisanslı ürünlerimizin satışının yapıldığı herhangi bir nokta bulunmamaktadır.