1 Lt Nostalji cam şişe tekrar üretilme ihtimali var mıdır ?

21 Temmuz 2014

Merhaba Gökhan,

 

Nostaljik ambalajlarımızı farklı kampanyalarımız kapsamında dönemsel olarak tüketicilerimizle buluşturmaktayız. Dolayısıyla önümüzdeki dönemlerde yine bu tip ambalajlarımızı siz sevenlerimizin beğenisine sunmaktan mutluluk duyarız.

“Merak Ettim” dediğin konuya verdiğimiz cevap aklındaki soru işaretlerini giderdi mi?
TÜM SORULAR
Diğer Sorular
coca cola da gıda mühendisi olarak çalışmak için neler yapılmalı nerelere başvurmalı
Tüm adaylarımız başvurdukları açık pozisyonun gerektirdiği deneyim, beceri ve <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> için belirlenmiş yetkinlikler çerçevesinde değerlendirilmektedir.<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Türkiye bağlantılı iş başvuruları için www.coca-colacompany.com/careers/ adresini ziyaret edebilirsiniz. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Şirketi markalarını...
Kampanyalar
doğaya ne kadar önem veriyorsunuz ? doğa için bu güne kadar yaptığınız en büyük çalışma nedir ?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Türkiye olarak 2009’dan bu yana Türkiye’de gerçekleştirdiğimiz toplumsal ve çevresel projeleri <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Hayata Artı Vakfı liderliğinde kamu, özel sektör, sivil toplum kuruluşları işbirliğinde yürütüyoruz. Bugüne kadar gerçekleştirdiğimiz 60’tan fazla proje ile çevresel ve toplumsal sor...
Sürdürülebilirlik
her kapak bir çekiliş hakkı mı yoksa 2.5 litrelikte ayrıcalık var mı
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederiz. Promosyonlu ürünlerimizde bulunan kodlar, ambalaj boyutu fark etmeksizin aynı değeri taşır ve aynı her hediyeyi aynı oranda kazandırma ihtimaline sahiptir.
Marka
11 marttan sonraki çekiliş ne zaman?
Bir sonraki çekilişimiz 25 Mart tarihinde gerçekleştirilecektir.
Marka
coca cola da neden ışıl ismi yok
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederiz. “Bu <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span> Senin İçin” kampanyamız sona ermiştir. Önümüzdeki dönemlerde yine heyecan verici farklı kampanyalarımızı sizlerle buluşturmaya devam edeceğiz.
Marka
Coca coca nın soğuk olması bağımlılık yapıyor ben hep içiyorum ama sıcakken neden tadı güzel olmuyor ?
Murhaba Kubilay,   Ferahlatıcı bir içecek olarak tüketime sunulan <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>, en iyi tat profiline soğuk tüketildiğinde sahiptir. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>'dan en mükemmel lezzetin alındığı sıcaklık 4 santigrat (4 C˚) derecedir.  Tadını sevdiğiniz için <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’yı severek tüketiyorsunuz. Soğuk tükettiğinizde ...
İçerik
cola zararlı, ancak sırf para için insanların sağlığını hiçe attığınızı neden kabul etmiyorsunuz?
<span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’nın içinde su, şeker veya fruktoz-glikoz şurubu, karbondioksit, renklendirici olarak karamel, asitliği düzenleyici olarak fosforik asit, doğal aroma vericiler ve kafein var. <span style='white-space:nowrap;'>Coca-Cola</span>’da dahil portföyümüzde yer alan tüm ürünlerimiz güvenli, ürünlerimizin içerikleri gıda otoriteleri tar...
İçerik
Coca cala nın reklamını yapabilir miyim kendi bünyemde
Merhaba Hüseyin, Öncelikle ilgiliniz için çok teşekkür ederiz. Ancak reklamlarımızla ilgili tüm süreçleri birlikte çalıştığımız ajanslarımız yürütüyor. Dışarıdan gelen teklifleri ne yazık ki kabul edemiyoruz.
Marka
Sen de “Merak Ettim” dediğin soruyu sor
Soru gönder
Kurumsal
22 Soru
Kurumsal Sorular
Kampanyalar
2950 Soru
Kampanyalar Tanımı
İçerik
4753 Soru
İçerik
Sürdürülebilirlik
65 Soru
Sürdürülebilirlik
Marka
5270 Soru
Marka